Cat costa un teambuilding

//Cat costa un teambuilding

Cat costa un teambuilding

Intr-un articol anterior am vorbit despre pasii pe care ii poti parcurge pentru organizarea unui team building.

Pentru a desavarsi procesul de organizare a evenimentului, se impune sa abordam si tema costurilor. Asta este una dintre cele mai importante intrebari cand vine vorba despre luarea deciziilor. Si pentru ca tot vorbim despre costuri si decizii, deschide un Excel si iata lista pe care iti recomandam sa o ai in vedere:

1.Costurile cazarii

Dupa ce ai decis perioada in care vrei sa mergi in team building, numarul de colegi care vor veni, dar si daca vrei sa fie ceva indoor sau outdoor, poti incepe sa cauti cazare. Este un aspect extrem de important care va determina toate celelalte costuri. Vestea buna este ca ai extrem de multe variante din care poti sa alegi. Provocarea sta in faptul ca este ca tocmai asta iti va lua foarte mult timp. In acest context poti apela la o agentie de turism care sa vina cu propuneri potrivite nevoilor tale. Cele mai frecventate zone sunt cele din zona Valea Prahovei si litoral, in functie de sezonul in care decizi sa mergi in team building. In ceea ce priveste preturile, iti recomandam sa stabilesti inca de la inceput un buget pe care vrei sa mergi pentru fiecare persoana si sa incerci sa negociezi cat mai mult. De asemenea, alege o locatie care a mai lucrat cu grupuri. Nevoile tale vor fi unele diferite de cele ale unei familii. Pentru confortul echipei, ai putea alege o cazare care sa fie dedicata voua in exclusivitate.

2. Costurile transportului

In functie de dimensiunea grupului si a locatiei pe care o vei alege pentru desfasurarea evenimentului, iti recomandam sa tii cont de urmatoarele variante de transport: masina firmei, masina proprie sau autocar. De asemenea, in luarea deciziei va trebui sa iei in calcul si gradul de oboseala a celor care ar trebui sa conduca masinile firmei sau propriile masini. Din punct de vedere al costurilor, diferentele nu sunt foarte mari. Discuta alaturi de colegii tai care este varianta pe care ar prefera-o si ei.

3. Costurile meselor

Varianta ideala in aceasta situatie ar fi sa negociezi la pachet mesele alaturi de cazare. Iti recomandam sa tii cont, in afara de mic dejun, pranz si cina si de o mica petrecere pentru colegii tai. Locatiile in care s-au mai desfasurat team building-uri iti pot pune la dispozitie si servicii extra in acest sens.

4. Costurile furnizorului de team building

Bazandu-ne pe numarul persoanelor implicate in organizare, pe materialele necesare si pe pregatirea prealabila, am pregatit o serie de programe ale caror costuri le vei gasi explicate pe pagina noastra. Dupa ce vei vedea cat costa un team building, trimite-ne oferta si te vom contacta pentru detalii.

By | 2018-03-13T13:12:23+00:00 March 13th, 2018|Test 1|0 Comments

Leave A Comment